Dag 21 & 22: Ventura & Los Angeles

7 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een lekkere dag aan het strand aan het strand in Ventura zijn we onze laatste dag op tijd vertrokken naar de beginstad en tevens eindstad van onze trip: Los Angeles.

De bedoeling was om nog een paar uur strand mee te pikken, maar dat viel in het water. Aangekomen in LA werden we direct aangetrokken door ‘the birds’ oftewel de electrische stepjes die we nog maar al te goed kenden van onze eerste dagen. We hebben dus nog lekker langs het strand getoerd totdat we door de plaatselijke sheriff, die kennelijk niet zijn beste dag had, werden gesommeerd de stepjes te laten staan wegens het niet dragen van een helm.

**Kijk voor een indruk van de tocht met de step de timelapse opname in de rubriek video**

Na een gezonde lunch in een saladebar zijn we vertrokken naar ons laatste hotel bij het vliegveld. Dat merken we. Als het hotel 100 meter hoger had gelegen waren de vliegtuigen binnen gevlogen.

Dan maar op tijd naar bed, oren dicht houden en proberen te slapen. Morgen, de dag van de terugreis, zal een vermoeiende dag worden.

Tot zover de laatste bijdrage aan ons reisblog. Wij bedanken iedereen die de moeite heeft genomen om deze te lezen. Hopelijk hebben jullie er van genoten.

Tot ziens in Nederland!

1. Piet: