Dag 9 & 10: Lake Powell

25 juli 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

De Wi-Fi heeft ons de afgelopen dagen in de steek gelaten, vandaar dat we geen blogs geüpload hebben. Vanaf nu proberen we jullie weer elke dag up to date houden met een blog, foto's en filmpjes.

Vanuit ons verblijf in de Grand Canyon vertrokken we richting Page. Na een lange rechte weg van 50 kilometer door een bebost gebied moesten we linksaf een klein onverhard weggetje op. Na enige twijfel of we dit pad moesten volgen, hebben we het toch doorgezet. Na 20 kilometer over afwisselend grind, zand, modder en andere onverharde stukken gereden te hebben kwamen we met een auto die aan een flinke wasbeurt toe was weer terecht in een woestijnachtig gebied.

Op weg naar ons hotel zijn we nog langs de Horseshoe bend geweest, een mooi uitzichtpunt op de Colorado River.

De tweede dag gingen we naar hetgeen waar we voor kwamen, een uitrustdagje op het strand bij Lake Powell. Een strand met een mooi uitzicht en waar je met de auto bijna tot aan het water kon komen. Dit laatste was ook fijn aangezien het twee keer zo hard begon te waaien dat er flink wat zand omhoog kwam en we dus dekking moesten zoeken in de auto.

Morgen staat de meer dan vier uur durende trip naar Las Vegas op de planning.

De foto’s zijn te vinden onder foto’s > Albums